det finns så mycket men så lite.

Sitter och dricker burn.. försöker skaffa ork till att äta något.
det är lättare sagt än gjort.
jag måste bli tvingat att äta för att äta, och då måste maten redan vara gjord.
jag ska ta mina små ligister.. nej dom är inte det alls..
Oliver är en ligist, han biter på allt..
men råttorna är inte det, okej.. om formulerar mig.
Jag ska ta mina små gamlingar och åka till camilla idag.
åh.. det var länge sen ._.
har inte träffat camilla sen innan jag skaffade dreads. vilket betyder att det är mer än fem månader sen senaste..
ojoj.. det är inte rätt.
Så vi ska till henne idag:D
okej.. jag vet man ska inte göra smileygubbar på sin blogg.
Jag HOPPAS att vi drar till Angelika också, så jag får träffa illern :D
har aldrig träffat en iller, har sett två eller tre när folk varit ute och gått med dom..
men aldrig rört en eller kollat på nära håll xD

aja... NU ska jag tvinga i mig mat.
Kommentarer
Postat av: Robin Columbus

Vadå "man ska inte göra smileygubbar på sin blogg" ;o /Mikka

2011-01-22 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback