Dag 26 – Mina rädslor

oj.. löjligt.. jag är rädd för mycket.
Myror, jag är rädd för myror, och tuppar.. höns kan fungera, men inte tuppar.
Fåglar i allmänhet egentligen, men inte dödsrädd för dom.
men myror är jag rädd för... tål inte änns att se tecknade filmer med myror.
Men det är inte så illa att jag inte fixar att vara ute på sommaren...
så länge myrorna inte är nära mig.. okej..
men hatar dom.. är rädd för dom.

Och Människor.. jag är rädd för människor.
För några år sedan hade jag sån socialfobi att jag inte klarade av att lämna mitt rum.
ännu mindre klarade jag att lämna huset.
Jag lämnade huset endast några fåtal gånger på ett år.
Jag får fortfarande panikångest i många sammanhang när människor är involverade.
men det är bättre, trotts att det börjar bli sämre igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback