pfft

Lite seg jag är på att blogga.
MEN, fredagen gillas.
Jag har inga bilder från då eftersom att jag inte hade någon kamera.
Men de jag var med ska ha ett stort tack.
Vet inte vilka av dom jag var med som faktiskt kollar min blogg.
I alla fall...

var hos läkarn igår, så var inge skola.
Ska i skolan idag, och vakta min syster efteråt.. kanske vet inte.
för mamma är hemma.. så vet inte längre om jag ska göra det.
Har lust att hitta på något, vad vet jag inte.
Känns som att jag börjar leva igen.

Drömde världens mest störda dröm inatt, inte så att den var otrevlig, nejdå.
Men lite udda, Mycket udda.

Svar till saras kommentar om att hon är på: klart! du är en självklarhet i så fall ju!

Kamelot – Soul Society <3

Patrice är i skolan nu, så jag ska väl ta och göra henne sällskap.
Tror att mikka inte kommer i skolan idag.
buhu :( meen jag har Patrice!

Måste ge grisarna och råttorna frukost och fräscht vatten.
Ja jag ger mina djur frukost.
Knäckebröd till alla fem, inte katten han äter inte det.
Och så får marsvinen någon liten grönsak och hö.
Råttorna får lite annat, för dom gillar inte grönsaker så mycket.
Katten brukar sova nu så.


Aja, nu ska jag se om jag kan äta något och ge mina skitungar och mina grisar frukost.
Och sen ta bussen 09.02 till skolan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback