orkar inte komma på någon rubrik

Jag vet inte vad som hände med mig nyss.
Fick sån förbannat stor lust att fota.
Sen blev jag arg för jag hatar kameran jag har.
Sen ville jag städa mitt rum.
och nu rita, nej läsa nu.
jag vet vad det betyder egentligen.
Jag vet att det är undanflykter för att jag ska slippa sova.
för att jag ska slippa ångesten om tvånget att lägga mig och sova när jag vet att jag har svårt att somna.

Jag vill se solen gå upp, ta mitt täcke och sätta mig ute och röka.
Jag vill älska livet i en sekund, för det är vad jag gör då.
För ett litet tag så släpper känslorna.
När dom är tillbaka känner jag lite mer hopp, men det är borta ganska snabbt.
Men den lilla stunden hjälper.

Jag är arg på allt nu för tiden, känns det som.
Jag är så arg att jag inte orkar ibland.
Sen mår jag bara dåligt för vad jag har sagt, gjort eller inte sagt.


just nu hatar jag det här med förhållanden, kärlek och vänner.
okej.... kan bero på musiken och alla bilder jag har kollat på.
Men i alla fall..
Jag är lite avundsjuk.
jag vet inte ens hur jag ska förklara.

Det är dumt, av mig.
borde sluta vara pessimist.
men just nu vill jag ha en kamera.
nikon d5000 eller canon eos d550.
Kommer aldrig få det.
får jag någon så är det canon eos 1000d.
aja, någon iaf.
näh nu slutar jag skriva. pallar inte.
jo pallar, men borde sluta komma på undanflykter för att jag ska slippa sova.
aja.. hare
Kommentarer
Postat av: sara

Hopopas du gick å larej!

2011-02-24 @ 10:32:00
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback