Harley Joe Sirius Dirnt Cool



Sov gott mitt hjärta <3

16/9 2009 - 28/2 2011 00.57

Jag kommer ihåg den 19 September.
När jag för första gången såg dig, för första gången höll dig i mina händer.
Jag valde dig, du var den ljusaste pojken i kullen.
Jag satt med dig flera gånger den kvällen.
Aldrig hade jag kunnat ana att du skulle bli så vacker, så underbar.
Jag fick se din växa upp, Camilla skickade bilder.
Du blev finare och finare för varje dag som gick.
Sen skulle du äntligen flytta hem till mig.
Du var ett matvrak som liten, du bodde i matskålen nästan.
Så busig så det var inte klokt.

Du var en riktig bråkstake när du blev äldre, du bråkade med kusinerna hela tiden.
Men tänk vad vi kan lyckas med tillsammans.
Du slutade med det, du blev så underbar och perfekt som du var innan.
Jag älskade dig mer för varje dag, och kommer fortsätta göra det.
Jag är så glad för alla stunder jag fick med dig.
Jag är glad för att jag fick bo med dig i 1 år, 4 månader och 8 dagar.

Att se dig kämpa för att gå, att se din kämpa för att äta.
Att de sig förlora mer vikt för var dag som går.
Att de sig så som du är, så som du var innan du somnade.
Det gör och gjorde så ont.
Men jag vet att om jag älskar dig, så låter jag dig somna.
För din lycka går före min, jag skulle göra allt för dig älskling.
Jag är lycklig så länge du slipper ha ont.

Tack för att jag fick vara din, tack för du lät dig vara min.
Tack för allt du gav mig, för allt du lärde mig.
Tack för lyckan du gav mig, tack för att du hjälpte mig med min smärta.

Det här är inte ”hejdå vi ses aldrig mer”
Det är ett ”Hejdå, vi ses snart igen”

Du kommer alltid att leva kvar hos mig, alla minnen jag har av dig.
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, jag lämnar dig inte och du lämnar inte mig.
Inte på riktigt.

Tills vi ses igen, Jag älskar dig Harley Joe Sirius Dirnt Cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback