,

Aldrig trodde jag det skulle göra så ont.
Jag minns inget som gör så här ont.
jag kan knappt andas, skakar.
det gör så tokigt ont.

Jag klarar inte av att rengöra transportburen,
för där spenderade han sin sista natt och ett litet tag hans sista dag.
Jag klarar inte av att byta lakan, för han har sovit i min säng vid min sida.
Jag klarar inte att tömma vattenflaskan som han aldrig drack ifrån.
Jag kan inte diska matskålen.
jag klarar inte av att tänka på marabou schweizernöt för det var hans favorit.
jag kan inte förmå mig att kasta min tröja i tvättkorgen för han har grisat ner den när han åt.

Varför gör det så ont när han och jag väntade på denna dag?
varför gör det så ont när vi båda var redo.
jag klarar inte av att gråta, men jag vill bara skrika för det gör så ont.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback