Du kanske sa någonting som ingen annan förstod

Jag vet inte varför jag skriver i bloggen nu änns.
Min rygg gör så förbannat ont jag dör jag lovar.
Men måste sitta konstigt för annars åker mobilsladden ut, eller ja, mobilen glappar.
Och jag laddar ner låtar på youtuuuuuube för jag ville ha ny musik, och det tog tio minuter att få mobilsladden att funka.
jag vill sova, för jag är så äckligt trött.
och jag har inga cigg, eller jo en..
men hallå? morgoncigg.
annars kommer jag verkligen dö.
jag är så röksugen att jag snart dödar något.
aaah well..
NÄST SISTA LÅTEN HALVKLAR NU!
wohooo!
kom igen, öka, vill kunna flytta på mig.

Sista avsnitter av L Word nu..
Inte börjat se än.
Men ska se klart det imorn.
Sen måste jag nog återgå till att se lost.
Hur mycket jag än vill låta bli för jag vill inte att lost ska ta slut.


mmm shaaane (katherine) <3 mmm kate (evangeline) <3
mm tjejrrr<3

HEHEEH okej.. lite speedad, har så ont.. så jag dödar mig själv.
Fotleden dödar mig.
typisk mig att skada samma fotled tre gånger samma dag!
ooh den är på sista låten nu! :D:D:D:D

Jag eh.. vet inte något mer att skriva om.
inte för jag har skrivit om någt vettigt.

jag älskar Jenny och mikka.
Sara betyder så förbannat mycket.
Tony också.

Okej ja. så..
Jag älska rmina djur, dom är mina barn.
JAAA NU ÄR LÅTARNA KLARA!
nu ska dom bara in på mobilen
aja.. lagar en random bild, för nu drar jag.

Kommentarer
Postat av: sara

haha "laga" bilder

det kanske låter

gott

2011-02-15 @ 08:24:38
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback