"sex on fire"

HAHA tack och lov att jag har mikka xD
Jag höll på kliva på bussen till skolan en timme för tidigt..
Ojoj det hade inte varit så kul alls!
Så nu sitter jag i sängen och ser på 'fullt hus' i hopp om att tiden ska gå lite fortare.
Idag har jag planer, stoooora planer!
eller nej, egentligen inte, men jag har ändå planer.
Jag ska städa råttburar och mitt rum, tjejerna ska få springa länge i badrummet för att inte vara så enerverande inatt
Pojkarna ska få springa i rummet medans tjejerna springer i badrummet.
Sen ska jag träna inkallning me pojkarna och tjejerna.
sedan ska jag rita bilden pappa och Eva's bröllop


Jag höll på strypa råttorna inatt, dom brukar ALLTID vakna vid 5 på natten.
Men inatt så vaknade dom vid ett och var löjligt aktiva, alla tjejer och alla killar hade något ryck.
GUD SÅ IRRITERANDE DET VAR..
ah well, jag älskar dom så det är väl okej, trots att jag inte fick många timmars sömn inatt.

ÅH, jag vill rita, har typ fyra bilder jag håller på med just nu, och jag har verkligen stor lust att sita en av bilderna..
Vet inte varför jag har så stor lust till att rita den bilden, men jag har det.

Om ni har tur får ni se den sen, någon som vill det?
eller ja, alla fyra av dom... Men den till pappa och evas bröllop är ute för allmänheten förän efter den 17 september.
Ah okej, well nu ska jag göra något.. förmodligen fortsätta se house full.
Hare bra tills senare!
Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: åh tack du! ska kolla nu direkt :D



jaah elr måste beställa runt jul för det tar slut snabbt som fan, har jag hört, däremot har jag ingen aning om vad för slags mössa jag ska ha :S

2011-08-26 @ 16:37:15
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback