åh.. jag vet råttorna.. lever typ mitt liv med dom

Alltså jag orkar inte blogg.se
Är jättesegt att ladda upp bider.
inte för att jag har fotat mycket annat än råttorna och min syster den senaste tiden.
Men jag har en ny råtta nu.
Och Ridde har flyttat till mikaela.
SÅ nu får ni bilder på alla råttor som är mina och kommer få bo kvar här.

__________________Tiny Qirei___________________________________________Rosie__________________________

___________________Lilly_______________________________________Prosper
Qian Alecto_____________________

___________________Eames____________________________________________Skyler__________________________

Och så den nya lilla, som förmodligen kommer få heta Remus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback