något sådant

TRALALLALA
jag ska sova snart.. nu egentligen. Men kan nog inte somna.
Imorgon börjar jag 12.40, har typ en eller två lektioner, vette tusan.
Schemat är stört.
MEN ja.... Okej jag är sjukt uttråkad.
För övrigt hatar jag flugor, flugor är irriterade, just nu har jag två i mitt rum... dom envisas med att para sig.
det låter irriterande, och jag hatar att sova när flugor finns i rummet, dom ska alltid vara på en.
Då är myggor bättre, men dom låter mer, men dom är lättare att döda.

Jag vet inte vad jag ska skriva, har inte så mycket  vettigt att skriva.
Jag har en fluga i håret nu, och en på benet.. jag hatar dom.

Alltså jag uppdaterar faktiskt min tumblr och min bilddagbok mer.....
Det är lättare typ.
BLÖH okej så sätter prosper igång med att bädda, varför ska han vara sån flicka att han alltid ska bädda.
Och varför ska jag envisas med att ge honom tidningspapper och annat så han kan bädda?
Det låter ju när han gör det, fast okej.. när Lilly bäddade innan ungarna och när hon hade dom var det mysigt, men det var ju för bebisarnas skull.
åh jag vill ha bebisar igen....
näh jag vill ha hund hellre typ.. men får inte det, så nöjer mig med råttorna.
fast jag älskar ju råttorna, alla 9 av dom.
fast jag ska säja två egentligen. men ajajajja
okej skitsamma, nu ska jag kolla gamla videos sen sova.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback