badabing badaboom.

nej jag vet inte vad rubriken har med något att göra.
Jag kunde inte sova inatt så har varit vaken länge nu.
Men, råttorna har fått vara ute, jag har ritat, köpt en skrivbok (jag älskar skrivböcker, har MASSA olika!), råttmat och våtservetter som är parfymfria så jag kan torka av hyllplan och sånt hos råttorna rätt ofta, eftersom dom verkar gilla att kissa på hyllplan.
Jag gjorde middagen idag, två lasanger, för att min bror ville inte ha en av ingredienserna så då gjorde jag två stycken..
och DUDE jag är kung på att göra lasange, seriöst!
Och så har jag sett en film och MASSA avsnitt av fullt hus..
määh snart klar med säsong 7 så då är det bara sista kvar :(
Nej, nu ska jag lägga mig i min säng, som för övrigt är utan lakan för jag kunde inte hitta lakan och det jag hade innan är smutsigt och det fanns inte tvätttid.
MEN jag ska lägga mig i sängen och läsa lite harry potter ch sedan försöka sova skulle jag tro.

Det är skola imorn... jag är livrädd..
Varför är jag livrädd? Det känns som jag ska spy för jag är så rädd för imorn.
Jag har redan klarat tre dagar, fast det var ju inte riktiga skoldagar.. det blir mer riktigt nu.
omg, jag kommer dö.....
OM jag faktiskt skriver imorn att jag är i skolan så förtjänar jag ett grattis!
ah well, hare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback