udda saker om mig.

Jag älskar ljudet som kolsyra gör när det är i ett glas.
Jag hatar fågelkvitter och andra fågelljud.
jag gillar fåglar som är så tama att dom kan sitta i handen, trots att jag är rädd för fåglar.
jag älskar att sitta ute och höra bussarna börja gå på morgonen.
Jag äskar lukten av bläck.
Jag älskr bebislukt och jag älskar känslan när mn har nysnaggat skallen.
jag hatar ljudet som vattenflaskor gör när gnagardjur driker från dom.
jag hatar knaprandet från när när någon äter chips.
jag hatar ljudet som är på sjukhhus och ljudet som ibland kommer när man bromsar med bilar.
jag älskar lukten som långfärdsbussar har, typ avgaslukten.
jag älskar ljudet som låter när mn kliar sig.
jag älskar ljudet från andra personers andetag och när någon gäspar och pratar samtidigt.
Jag älskar ljuder från tändare när bara gas kommer ut.
jag hatar ljudet från när någon går i en trappa.
Jag hatar ljudet från astmasaker, trots att jag måste ta det varje dag.
jag älskar ljudet som blir när man skriver med blyetspenna på papper.
Jag älskar att dra fingrarna genom någons hår.
jag älskar ljudet från rakaparater oh jag gillar ljuded från när någon borstar tänderna.
Jag älskar  ljudet från när man river papper.
Jag älskar boklukt och Jag älskar knastrandet från en gammal tv när man startar den.
Jag älskar när man vaknar och har sovit konstigt med armen så armen inte hänger med i rörelserna man gör.
Jag hatar ljudet från klockor.
Jag älskar känslan när man klipper hår.

jag kan inte sova utan öronproppar, och jag älskar att "knäcka" mina fingrar, nacke, rygg, tår, fotled osv.
Jag kan inte sova om sängen är bäddad innan jag la mig i den.
jag klarar inte av att sova med kläder på.
jag älskar småsaker, och har alldeles för många.
Jag håller alltid på med mitt hår och gjorde det innan jag skaffade dreads också.
Jag älskar namn, och har från att jag var liten skrivit upp namn på listor och sådant.


mer kommer väl sen kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback