skolaaan

matten börjar funka bra för mig!
nu är det bara två "prov" sen är det ett riktigt prov, ett nationella.
SEN! är jag färdig med matten, för resten av min skolgång!
lite lycklig jag är!
okej, om jag väljer att läsa matte B så har jag ju matte men annars.. neeeeeeeeej :D
jag är glader!
eller jag vet inte, kanske är bara i tvåan nu som matten är färdig då.
men i alla fall! no more maaath efter det!
så vi säger... kanske 3-4 lektioner med "prov"
Sedan det riktiga provet, sen DONE!
så innan jul har jag gjort klart matten!


jaja, nu ska vi snart gå till curlingsaken.
men nu har vi rast än så länge!
fika ikväll, ingen aning vilka som kommer.
men antar att det blir några jag känner i alla fall :)
weell.. nu ska jag dricka powerking, se resten av en film och vänta på att vi ska gå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback