Ska..

vet inte vad jag ska.. vet inget.
lägger in lite musik på mobilen, ska ringa sara sen.
musik.. tankar...
ÅH JAG VILL SKRIVA
 men allt jag skriver  blir typ sdgdkjhgkjskhgkj det blir inget.. inget...
jag kan inte.. var har mina ord tagit vägen?
varför kan jag inte formulera mig? varför har min kreativitet lämnat mig?
varför?
jag hatar det, kan inte uttrycka mig..
jag kan inte skriva, inte rita, inte måla, inte skapa.
jag kan inte änns LÄSA!?
det är bara tomt när jag läser, massa ord.. ingen bild eller mening alls.
Jag dagdrömmer inte längre..
jag är borta.. den jag är har försvunnit.. varför?
allt jag lever för, allt som är jag har lämnat mig..
mina ord, mina drömmar.... inget... poff...
en bra sak är att jag har slutar drömmar mardrömmar, det dåliga är att det känns som jag aldrig drömmer nu.
allt är bara tomt, och svart... jag försöker alltid skapa en bild av olika saker men det går inte..
jag hatar det.. jag känner mig inte som jag... jag känner mig... oren..

jag skapar.. det är det jag gör, det är den jag är.
jag kan inte änns se det vackra i naturen längre, ser bara.... natur.. inget..
ingenting säger mig något längre..
och jag mår skit av det..

musiken får mig att känna, och jag älskar det.. älskan känslan av musiken.
den ger mig inspiration, men när jag försöker få ut det lilla jag känner så går det inte...
ÅH...

jaja nu ska jag ta och ringa sara.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback