pedofiler...

och jag skriver pedofil, för han trodde jag var 15 ett bra tag in i samtalet.

var asäckligt... igår.. blev rädd... låtsades att jag inte blev det.
Jag gick ju ut, för att få inspiration.
så när jag hade suttit ett tag och skrivit och sånt, så kommer det en karl.
han säger att jag ser ensam ut och jag säger att jag sitter själv av eget val.
Så säger: "men du är ju inte så gammal, det är osäkert ute vid den här tiden.. hur gammal är du, femton kanske?"
Och jag svarar: "nej, så gott som arton."
Jag vet att jag har ett halvår kvar.. mindre än ett halvår.
Men jag sa det bara för att ja.. jag vet inte.. det var det första som dök upp i mitt huvud.
Sen började han prata om unga, om hans dotter, om sex, om knullkompisar.
Jag ljög och sa att jag hade flickvän för han skulle släppa sexsnacket.
Då började han prata om att det skulle vara trevligt för vilken kille som helst att vara med mig och min "flickvän" under en sexakt som han sa.
Jag sa att det aldrig skulle hända, för jag skulle inte kunna ha sex med en kille.
Sen började han prata om min mamma och pappa, och att dom måste tycka det är skönt att jag gillar tjejer för då blir jag inte gravid.
Sen sa han: Vad skulle mamma och pappa säga om du hade sex med en karl som jag.
"det skulle aldrig hända" svarade jag.
Han: "men man vet aldrig, saker kan ske utan att man planerar det."
Jag: "om det i en bizarr värld skulle ske så skulle dom nog anmäla han jag hade sex med."
Han: "jasåjaså, jag förstår.. men är inte du rädd att det ska komma någon läskig gubbe när du sitter ute själv?"
Jag: "Jag har en skateboard, så om någon försöker något slår jag den bara."
Sedan kom en polisbil efter ett tag, och frågade om vi hade hört en tjej skrika, och frågade om vi kände varann.. gubben svarade ja..
han sa sen att han inte ville hamna i problem.
Sen fortsatte han snacka om sex, om min "flickvän" och vad vi kanske gjorde i sängen.
och jag sa: "vad jag och min flickvän gör i vårat sexliv är privat."
Sedan sa han: "men det händer aldrig att du vill ha sex med en äldre erfaren kille"
jag svarade"Nej aldrig, tanken har aldrig fallit mig in"
och han sa "men varför inte pröva"
jag sa: "nej, jag har flickvän.. och hon och jag har det bra.. Dessutom gillar jag inte alls killar på det viset"
han fortsatte att prata om massa obehagliga sexrelaterade saker, om andra saker och blablabla..
Sedan någon minut innan han gick sa han
"Det finns typer som går ut på kvällen och är ute efter sex, men jag är inte en sån"


NEHEEE DET ÄR DU INTE?!
du har sagt att en 17årig tjej har gett dig en puss och en kram och du pratade om det som om det vore en trofé.
Du har snackat om att du måste hitta någon tjej, antingen bara för sex eller för ett förhållande.
du har pratat om knullkompisar, sex, och jag vet inte vad i en halvtimme nu..
nene.. du är inte ute efter sex.

så fort han gick så tog jag mina grejer och skejtade hem så fort jag kunde!


Det hände massa saker, men orkar inte skriva allt..
det blir för mycket.. minns nte allt heller.
Kommentarer
Postat av: Mikka

OMFG LYDIA!!

DU KUNDE BLIVIT RAPED!

Du får inte vara ute sådär :( Eller ja, det blir ju lite svårt, men du måste vara försiktig!! Det kanske du var också, men.. ÄNDÅ!

Du fattar, jösses! Usch, vad jag hatar människor! Alltså inte alla, men ja.. Vad duktig jag är på det här... Hatar pedofiler och liknande :/

Be careful! <3

2010-10-03 @ 21:10:51
URL: http://mikkka.blogg.se/
Postat av: sara

HAHHHAHHAHHAHHHHHA ÅÅÅ VAD JAG HADE VELAT VARA MED! DÅ HADE VI KUNNAT LÅTSAS ATT JAG VAR DIN FLICKVÄN HAHAHA ÅÅÅ HUR SÅG HAN UT???

2010-10-04 @ 00:51:00
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback