matte

Nu har jag gjort åter igen ett prov, 10 uppgifter visserligen.
men ändå!
det var bra gjort med min hjärna.

Snart så är det klassråd, sedan Lunch.
Det verkar som om de ska servera ratatouille till den vegetariska maten..
det skulle äga, eller ja, den smakar säkert skit.
Men jag älskar ratatouille! det är asgott!
och skulle vara toppen om det var det till maten, då skulle jag bli glad, om det var gott, annars rätt så värdelöst.




-----------------------------------

Note to my self:
Typvärde= Det som förekommer oftast
Median= Talet i mitten när man har lagt upp alla tal i storleksordning.
Om det är tex en fyra och femma i mitten tar man medelvärdet av dom.
Medelvärde= Addera alla tal och dividera med antalet tal.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback