jag sitter här som vanligt.

inte för att ni vet var här är.. men här, här är i alla fall sittandes i min säng lutande mot väggen.
Jag har en burn bredvid mig, cola också.. men den är avslagen.
musik som spelas på spotify.
och jag har tänkt ett tag, tänk på att skriva något betydelsefullt.
men kan inte komma på något.
musiken får mig att känna så mycket, får mig att vilja gråta.
men jag kan inte hitta några ord, varför kan jag inte hitta ord?
jag hittar alltid ord, jag brukar alltid göra det.
På ett vis eller ett annat så hittar jag några ord.
men nu är det ett vitt blankt papper, fastän mitt huvud är svart av all text som borde komma ut.
kan det bero på att jag är så trött? kanske, en av anledningarna i alla fall.

Jag önskar faktiskt att jag kunde krypa ner i sängen med någon som håller om mig.
Jag önskar jag kunde ligga i någons famn och gråta, och bara veta att den personen som håller om mig finns där, för alltid.

Ord betyder inget nu känner jag.

på riktigt, skulle jag kunna vara gravid, om det fanns en möjlighet till det så skulle jag tro att jag var det.
men jag vet, att gravid.. det kan jag inte vara.
så nu skippar vi det.

hur ska jag kunna få ut detta? få ut känslorna?


förresten får snön mig att tänka på 2009.. och början av 2010.
När jag och sara träffades på nätterna, oavsett väder.
satt ute i timmar och pratade.
det var säkert så många färre gånger än det känns som.
Känns som det var flera gånger i veckan, men det var nog inte så ofta.

skitsamma, nu kommer jag på något vettigt.
hare ett tag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback