jag kan också..

jag har stickat, hela natten..
gjort en mössa.. ha... kanske inte det snyggaste som gjorts i världen, men det är den tredje saken jag faktiskt gjort klart när jag stickat.
jag gör aldrig klart saker, lämnar det halvklart.
Gjorde en aslång halsduk när jag var liten, gjorde en till halsduk flera år senare.
och nu en mössa.
okej, jag har virkat saker, men det räknas inte!


och nu är jag trött, less på hostan som aldrig ger sig.
less på huvudvärken som inte heller ger med sig.
och jag har inget vettigt att skriva.
Kommentarer
Postat av: milla_c86

Tihi, du kan ju sticka en bäbismössa! :D

Jag har aldrig lärt mig att sticka eller virka, det verkar så skoj och avslappnande... Måste lära mig det nån gång...

Men jag kan brodera! *lol

2010-10-11 @ 14:21:47
URL: http://millac86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback