jag funderar...

HA tro inte det kommer ett smart inlägg eller så!
fööör..
jag är trött
jag ska egentligen till sara när resultatsaken är färdig.
men jag är så äckligt trött, och har ont överallt.
så jag vet inte hur jag ska göra.
är jag hemma vill jag sova.
men skulle vara mysigt att ha tända ljus, men vågar ine för jag är rädd att jag somnar.
inte för att det är stor chans, men med mig vet man aldrig.
ÅH att allt ska vara så svårt.
och OM jag åker till sara hur tar jag mig dit?
okej, sista bussen går 22.52
men heeem?!
går typ ingen buss förän 6 på morgon.

Harley och de andra pojkarna bråkar oftare igen.
så Harl har fått ett stort sår, nån gång i natt förmodligen..
läker bra hittills.. men börjar bli less på deras bråk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback