jag är jag igen!

jag kan dagdrömma, rita, tänka, läsa, skriv... okej, har inte testat skriva än.
men jag är kreativ!
ni kan inte förstå hur skönt det är!
hela mitt liv snurrar runt min fantasi på ett vis eller ett annat.
och på senaste tiden har jag inte ALLS kunnat fantisera.
När jag läste var det vara tom text och jag såg inget framför mig, som ett mattetal.
när jag ritade gick det bara inte, allt blev fel.
Jag försökte dagdrömma men det gick inte.

men nu kan jag, rita, måla, skapa.. vara jag!
Så jag tänkte fortsätta på en bild jag har jobbat på i några veckor.
och när den blev klar var jag hur stolt som helst.
jag lovar att det var det bästa jag har gjort, det mest detaljrika och mest verkliga.
och vad gr jag inte då, jo välter min burn så halva burken åker ut över pappret.
pappret går sönder och hela bilden är förstörd.
jag trodde jag skulle dö av ilska.

gick ut, rökte, satte mig på mitt golv med ett nytt papper och började måla istället.
det gick faktiskt bra, fick mig att känna.
Sen när den bilden var klar gick jag ut i köket för att rengöra penseln.
Då säger David (min bonuspappa) att jag har en cheesburgare på bordet som är min.
åh, jag blev lycklig.. det var precis vad jag behövde.

så jag satte mig i min säng med burgaren och resten av min burn och tänkte lite på om jag skulle fortsätta rita eller göra något annat.
och jag orkade inte göra något annat, så jag satte mig vid datorn.
och nuu.. ska jag eh... vet inte.. duscha eller sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback