INTE OKEJ!

jag satt och sjöng... typ http://open.spotify.com/track/0b2VgVKIieMViS4Fm5y3Or den..
sen öppnar någon dörren..
det var för övrigt en så galen snygg tjej att jag tappade hakan nästan.
och säger: oj shit förlåt, jag trodde petra bodde här.
Den ler hon mot mig typ världens flirtigaste leende och jag var på väg att säga
"det är lungt, men du kan få stanna och bo i min säng"
men sa: eh.. nej ingen petra här.
och så säger hon: okej.. är du nyinflyttad? jag har för mig att petra bodde här?
och jag ler och säger : nej, ingen petra här.. jg har bott här hela mitt liv ungefär..
då säger hon: seiöst? 20 år? det är länge....
och jag säger att jag bara är 17 och så ler hon mot mig och säger: det tror jag inte på, du ser erfare ut, och du ser ut att veta vad du vill.
och jag säger: med sången?! (och ser chockad ut)
och så säger
hon: haha, du får tolka det som du vill och så ler hon igen och sen säger hon, nåja, jag ska inte störa, vi kanske ses någon gång igen.. ha det bra... vad heter du?
jag säger: Ludde, eller ja... ah..
då säger hon: då så ludde, fasten du nog heter något annat.. vi synes!
 sen går hon ut och stänger dörrn. jag typ.. OMG
 och satte mig på golvet



Det är inte okej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback