gör denna sen ska jag sova

Smeknamn: Ludde
Födelsedag:  19 mars
Ögonfärg: blågrå
Hårfärg: brunt
Pluggar/Jobbar: pluggar
Familj: ja?

 

FAVORIT...

Färg: röd,grön,blå,svart
Plats: vetinte
Land: England tror jag
Film: vetinte
Djur: råtta,hund,späckhuggare o annat
Skor: olika
Internetaktivitet: bdb och bloggen

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: nah
Gnälla: händer
Skrika:Ja
Sova: när jag kan
Ha ångest: för ofta ja.
Skada dig själv med flit: har hänt i alla fall
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: ibland
Drömma mardrömmar: Ja
Drömma sexdrömmar: ja
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: neh, är mig själv bara
Klä dig i svart: jo
Gå till kyrkan: ja
Gå i skolan: då jag kan
Röka: ja
Ha sex: då jag har chansen. oj.. det lät inte bra. 
Ljuga: knappt
Hata folk: neh.
Lita på folk: Vissa

NÄR...

Åt du senast: timme sen eller så
Läste du en bok senast: igår
Köpte du något senast:  idag
Svor du senast: Ett tag sen?
Sjöng du senast: ett tag sedan
Klagade du senast: vetinte
Är det sommar: om ett år

VEM...


Saknar du: Många
Vill du döda: ingen,
Rörde dig sist: eh... mamma tror jag.
Vill du slå: Massor
Kramade du sist: Sophia
Vill du prata med: några 
Skrek du på sist: minnsinte
Vill du vara som: mig?
Sårade dig sist: Eh...
Gjorde dig riktigt glad senast: vetine, men skrattade som tusan idag med mikka
Fick du sms från senast: Elias
Ringde dig senast: inte en aning.. 

HAR DU...

Tvångstankar: eehm.. jo
Någon annan psykisk sjukdom: jo 
Skadat någon: Ja
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: ja
Några piercings: ja
Några tatueringar: ja
Egen dator: ja
Gjort bort dig rejält: Ja
Bra självförtroende: rätt så
Haft sex: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: tror det
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: ja
Dumpat någon: jo
Blivit dumpad: näh
Velat vara otrogen: Nej
Stulit någonting: jo
Lämnat landet: rest ja
Rymt hemifrån: Typ
Tuttat eld på nåt: Ja
Gjort något olagligt: jah

HUR...

Går du: va?!
Svarar du i telefonen: hallå
Fördriver du tiden: olika
Mycket pengar har du: en tia typ
Tjänar du pengar:
Bäddar du sängen: Ne
Ofta diskar du: då någon ber mig diska, när jag hat lagat mat/bakat eller när jag är ensam hemma
Ofta städar du: Sällan
Många stör du dig på: några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback