also...

Var inget prov, bara papper om ett prov som vi SKA ha senare. efter lovet.


Jag har vaknat av mardrömmar varje gång jag har sovit den senaste veckan.
Vaknar på natten, svettig med pulsen så hög att jag nästan hör mitt hjärta.
Jag hatar den känslan, känner mig så rädd och hjälplös.
Jag sov knappt inatt för att jag vaknade av mardrömmarna så många gånger.
en gång så hade jag lust att gå ner till mamma och krypa ner i hennes säng.
Men jag är inte längre åtta och sängen är redan är full.
Så jag kämpade med att ligga kvar i sängen i några timmar.
Men sån rädsla och ångest att jag inte vågade röra mig.
Somnade tillslut, men vaknade lika snabbt och skrek.
jag klarar inte det, det gör ont och skrämmer mig.


neh nu tusan vet jag inte vad jag ska skriva.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback