Alla bilder suger men aja

Alla bildera är korniga, oskarpa och konstiga.
men kameran ville inte som jag (som om den någonsin vill det)
så ni får överleva, det är inte lätt när det är mörkt ute, iaf om man fotar utan blixt.
åh, vill ha en kamera.. en system.. eller min gamla.
vill ha en kamera som är min bästa vän igen.. (inte bokstavligt)
Vill ha det som jag och min gamla (kalle) hade det, vi var så bra vänner att vi kunde få så skarpa bilder att många trodde jag hade en systemkamera.
Ändå är mammas kamera nyare än vad min var.
min var en betongklump och riktigt gammal.
mammas är mindre och nyare.
men min var bäst.

åh kalle jag älskar dig, kom tillbaka <3

aja, lite bilder kommer nu, vissa är likadana bara redigerade olika.
Nu kommer det stå om vad jag har redigerat på bilderna

den första (tre likadana i en), den längst till höger är oredigerad, bara beskuren.
de två under som är likadana är den under bara beskuren, tagit bort siffran på skylten utanför dörren.
och den översta är kontrasten och ljuset ändrad på och gjort svartvit.
Bilden på katten (Neo) när man ser hans tass har jag bara ändrat ljuset och beskärt.
tassen i snön är gjort svartvit, kontrasten och ljuset ändrat, gjort oskarpare runt tassen och beskuren.
Den sista är bara beskuren.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback