åh så skönt.

Lyckades få ut smycket som var uppe i örat.
VET att man inte ska byta nu när det är så nytaget, men ni har ingen aning om hur tajt den satt.
skulle sitta tajt även om det inte var svullet.
Men eftersom det är svullet gick piercingen IN i örat.
Jag kämpade ut den nere i örat imorse och bytte till en hästsko för den satt galet tajt också.
Jag kunde inte få ut den uppe i örat men lyckades nu.
så galet skönt, det trycker inte i örat längre!
nu ser det visserligen helt galet ut... eftersom jag har staven jag hade som läkstav till tungan i örat.
Med rosa tärningar på vardera sida.

jaja, vad gör man inte för att slippa smärta.

okej, fri från smärta är jag inte. Jag har ledvärk typ överallt.
fingrar, handleder, armbågen, tår, knän, foteder.
Har ont i ryggen också, så galet ont, och typ... tryck i bröstkorgen.
well.. får ta och stå ut med det.


på torsdag ska vi på curling med skolan, eller ja.. vi ska spela curling.. säger man så?
har fått instruktioner om vilken typ av kläder vi ska ha.
Och så får man låna speciella skor där.. och hjälm.
hur jag ska fixa hjälmen vet jag inte riktigt.
men på ett vis eller annat ska det gå utan att det gör för ont i örat.


ikväll ska jag se Repo! The Genetic Opera  om ett tag also.
Mamma ville tala med mig först, så ska låta henne göra det.

nej, nu ska jag väl göra något vettigt som att rengöra örat med koksaltlösning
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback