9 piercingar... om vanliga hål i öronen räknas.

Tog tre hål i öronen nyligen, i ena örat blev det lite långt in.. men det kan jag fixa senare..
skulle vilja ha fler, men ha så ont om smycken.
skulle verkligen behöva en hel drös med ringar, vanliga proppar till örhängen osv.
Får fixa bild om ett tag.
Två smycken i ena örat är fula och hänger inte riktigt ihop med min stil, och jag gillar dom inte.
smycket jag har i det andra är väl... en säkerhetsnål.. en stor sådan..
eftersom att jag hittade inga fler smycken.wellwell..

Edit: Bild på ena öran här nedanför

Det röda och blåa är nya hålen.
Smycket längst ner, hålet är 4mm
Hålet ovanför är 2mm
Och det näst längst upp är en vanligt örhänge stort.
Och längst upp är som en vanligt örhänge.

I andra örat är det längst ner 12mm
Och det över är 1,2mm ungefär
(har ingen bild på det örat dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback