tralala


gjort idag:
Vaknat, åt riskakor och drack vatten, rökte, tog bussen, mötte mikka, stan, mötte mamma, åt med mamma, elias kom, han åt, vi gick in på olika affärer, elias lekte med barnsaker typ.. kattmasken och kaninmasken, jag och elias hittade barnsaker vi önskar oss i julklapp, tog bussen till obs, köpte kalsonger och godis åt ruth, gick till willys, köpte lite grejor och hårfärg till mamma, tog bussen hem, åt, gjorde 6stycken dreads på elias, såg idol, mikka kom, sara och henke kom, piercade saras läpp, henke och sara åkte, mikka och jag såg btvs, färgade mammas hår, färgade topparna på några av mina dreads och en slinga i mikkas hår, såg film, mikka drog.

Och nu har jag suttit själv ett tag och sett btvs.


Bilder från igår, och idag kommer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback