svar på frågor

eftersom att ingen ville fråga något mer så svarar jag på det som mikka och Sara frågade.

1 varför är jag bäst????
- för att du lyssnar, du låter mig skrika och få ut känslor utan att ta det personligt.
Du är en unik person, och jag kan inte förklara dig.. du bara är så bra så.. jag vet inte.
Utan dig vet jag inte var jag skulle ta vägen riktigt.
2 vad händer om man hamnar i helvetet???
-Man blir väldigt väldigt varm och har ångest hela tiden.
3 har jesus barn?????
-inte vad jag vet.
4 vilka, 20 tycker du bäst om i världen just nu????
-eh..... okej inte i ordning nurå.
Jenny, Sara, Mikka, Ruth, Tony, Karin, Elias, Fia, Robin, Mamma, mariettehansson, henke, Isidor, simon, Celina, Farmor,  LillAlice och så en jag inte tänker nämna.
5 vad heter jag i efternamn??? (obs! utan att kolla facebook!!!!)
Modin, för jag minns att jag tyckte det var så likt molin när jag lärde känna dig.
6 vad tycker du bäst om hos dig själv???
just nu, så äre nog mina dreads eller mina handleder.

---------------

Okej... Gillar du tomater? :D
yes mam, i do!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback