sådärja

har lekt lite med bloggen.. allt fuckade upp sig helt efter ett tag.
så gav upp och gjorde bara en nya header.
jag var ju dock tvungen att ändra alla färger på texten och stilarna och allt möjligt om igen.
men jaja..
skulle kunna göra bättre.. men ids inte.

förresten.


sådär vacker är min läpp nu, eller ja.. den är lite mer svullen nu.
den har börjar göra ont sådär som nytagna piercingar gör.
eller ja iaf i läppen, i örat är det inte likadant som i läppen.
och ja jag ska sluta leka med den med tungan, det är nog därför jag har så ont.
Och ja, hästskon är för stor för min läpp.
men det är bara tills jag kan skaffa en mindre och ha en ring.
men det måste ju läka lite först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback