okej.

idag gör jag min dag i bilder.
har inte kunnat göra det de senaste dagarna av olika anledningar.
men ska göra det idag, så bra som jag nu kan få det.
bilderna kommer in senare idag.
i skrivande stund sitter mina dreads fast i häftstift som är i min vägg.
det betyder att mitt huvud sitter fast i väggen.. illa.
Och nej jag var inte dum nog att göra det med flit..
det blir så om man rör på huvudet tillräckligt mycket och häftstiftet inte är hela vägen in mot väggen.
och eftersom jag sitter i min säng och är hungrig, så sitter jag ganska skönt med huvudet fast i på väggen.
jag borde äta men vill inte.
men jag ska tvinga i mig något litet om ett tag.
måste leta ihop kläder till idrotten också, i hopp om att jag orkar skolan så pass länge.
jaja.. nu ska jag väl se till att få något gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback