okej innan jag sover

jag vet inte VAD du gör med mig..
förklara det för mig?
jag orkar det inte! jag gör verkligen inte det.
orkar inte tankarna och känslorna som snurrar runt överallt.
allt var bättre när jag inte tänkte, kände, funderade.
ja.. över dig also.
helt ärligt... det har varit så här hur länge som helst nu..
men varje gång bli det bara värre och värre.
Varje gång du dyker upp kan jag inte få bort dig.
Första gången var det bara några timmar.
sen en dag..
sen lite mer än en dag.
sen nästan två dagar.
nu är det mer än tre dagar.. eller ja det var det sist.
jag vill inte veta hur länge du är kvar den här gången... jag vill inte.
jag försöker tänka på annat, eller någon annan.
Försöker tänka på vad som helst, men du dyker upp i huvudet, bara som en flimmrande bild eller ett minne.
sen är det kört, sen sitter du fast länge.
all musik jag lyssnar på får mig att tänka på dig.

gillar jag dig? mer än som vän?
det kan jag inte göra.. för vi är inte vänner.. vi känner inte varandra.
Vi är bara bekanta.. men varför är du så fast i mig?
varför går jag igenom alla minnen, alla gånger jag har träffat dig..
eller smsat dig. jag går igenom allt du har sagt till mig.
Jag ser ditt leende framför mig, ditt skratt.
Känslan av din hud mot min... nu låter det som vi har varit nära.
men det har vi inte... inte på det viset.

åh... känslan av dina fingrar genom mitt hår...
känslan av din hud mot min, känslan av att hålla om dig, känslan av att se dig le.
åh helskotta vad jag hatar dig för att du gör såhär mot mig.
Men jag hatar inte dig, jag hatar dig för att jag känner såhär bara.

jag förstår inte varför du tog bort mig där.. på den där hemsidan.
det gjorde ont på något vis.
Men jag vet inte varför, för varför vill du ha kvar mig?
varför skulle du vilja.. jag är nog ingenting för dig egentligen.
Kommentarer
Postat av: Mikka

aw.. :/

2010-11-03 @ 03:18:02
URL: http://mikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback