ni kan inte förstå vad jag vill

Jag gillar ju inte sport..
verkligen inte..
Men vill sporta, bli andfådd och känns mig helt slut men veta att jag har gjort något bra!
Funderar ärligt på att gå ut och jogga/springa lite.
Men klockan är som tjugofem över ett, vilket känns farligt eftersom det är så sent och mörkt ute.
tydligen är det nollgradigt också..
men jag känner mig verkligen rastlös..
jag har förstått grejen med sport nu efter curlingen.
man mår så bra, man rör sig och kroppen mår bra.
Och efter att mikka och jag cyklade till henke så blev jag ännu mer peppad på att röra mig.
kommer nog börja jogga..


bilg: google.

jaja, ska se om jag drar ut eller inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback