NEJ.. måste sova, ska upp och på kalas imorn.

Har sett ett avsnitt av "ung & bortskämd" på svtplay nu.
Helt seriöst, är det ett skämt eller?
kan verkligen inte förstå att vissa människor faktiskt är så.
okej, jag må vara lite bortskämd, men aldrig att det är SÅ illa.
seriöst, när man är 19-23 och inte en gång i sitt liv har handlat mat, hur sjukt är inte det?
det är tokigt, insane, fuckedup..
aldrig i HELA mitt liv att jag skulle låta mina barn bli så.
aldrig...

det är bara sjukt.. att inte kunna handla mat, att inte kunna ta ansvar för att lägga sig att sova, att inte ta ansvar för det jobb man får för att kunna köpa mat.
ja okej.. saker är svårt.
men TJUGOTRE ÅR OCH ALDRIG HANDLAT MAT!!!!
jag är 17.. har handlat mat (SJÄLV) från att jag var 11 kanske.
har lagat mat åt familjen från att jag var nio.
Har alltid fått städa mitt rum, okej, har fått hjälp när rummet är för stökigt, men inte längre.
har alltid fått hjälpa till med olika saker hemma.

hur kan man som förälder acceptera att det blir så som de ungdomarna har blivit i den serien?


jaja.. godnatt

lagnar en bild på min lillpojk Harley <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback