Jag ska sura på er som inte ställer frågor.

Så det så.
nu surar jag på er.

-----------

Jag "fick" min brors "gamla" samsung GT S5230 eller vad den heter.
och jag gillade det faktiskt ganska så mycket.
Men hatade hur det var att smsa, och att inte kunna lyssna på musik när jag åkte buss dödare mig. (eller när jag gick någonstans.
Så jag frågade min andra bror (som fick "ta över" den jag hade innan) om vi kunde byta, så jag fick tillbaka den jag hade innan.
Och han gick med på det, lite motvilligt men han sa att han gjorde det för att han älskar mig och för att inte vill att jag ska få ryck utan musiken.
Så det var riktigt gulligt av han!
Nu håller jag also på att lägga in musik på mobilen.


langar en låt jag gillar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback