Jag ska möblera om i mitt rum imorgon.


ska typ bli som på bilden där det står "sen"..
 tror jag iaf.
där fåtöljen står så är det en fönster. hela vägen till sängkanten.
om jag förklarar hur det är på nubilden also.
men jag glömde rita dit det.


Anledningen till att jag ska möblera om är för att mitt element är inte så bra.
Det värmer inte som det ska, en anledning kan vara att det är mycket saker som täcker det och värmen inte kan komma ut i rummet.
Men elementen i hela huset fungerar konstigt och isoleringen är inte den bästa på flera ställen.
Runt fönstret är inte det inte så väl "isolerat" så det blåser in.
Så om jag tar bort gardinerna som jag har som just nu täcker runt hela fönstret, så blir det svinkallt i hela rummet.
det är kallt nog som det är trots att dom är för.
Och jag har inte riktigt lust att mina bebisar ska bli sjuka, eller att jag ska behöva frysa varje dag och natt.
Så ja.. ska ta och möblera om och se om det hjälper.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback