Jag såg film

ikväll med mina bröder och min mor.
först åt vi tacos, sedan så hände lite grejor.
De yngsta bröderna gick till konsum och sedan till pappa för att hämta något.
Jag skulle skynda mig till pappa och sprang då till honom.
när jag kommer dit har mina bröder redan gått ifrån honom och gått en annan väg så vi har gått om varandra.
Jag springer tillbaka, får kontokortet av min bror och joggar till konsum.
Går från konsum hem.
kommer hem, Pratar en del med bröderna och mamma.
busar med Elias, och jag tror det var länge sedan han och jag hade så kul tillsammans.
Såg på resultatshowen av idol.
kände mig gråtfärdig.... smärta..
okej, inte lika hemsk som med Mariette.
Men ändå..

Såg sedan film med bröderna och mor.

Skrattade med Elias och mamma så mycket att jag började gråta.
(jo det var en skräckfilm, men den bar pausad ett tag)
Filmen tog slut, jag satte mig vid datorn


nu ska jag röka, sedan försöka sova antar jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback