du kan inte.

Som om du trodde att du kunde förstå.
När jag inte förstår själv.
Som om du skulle försöka om jag verkligen visade.
Som om något spelade någon roll.
Som om mitt liv har en mening?
Som om mina känslor betyder något.
Som om min ångest smärtar dig som den smärtar mig.
Som om du någonsin funnits där för mig.
Vill jag ha dig där för mig?
jag vet inte, när jag tänker på dig är du inte den du borde vara för mig.

Du blir aldrig det..
som jag ser dig, borde du se mig.
som du ser mig.....
Skulle det göra ont om jag bara försvann?
Lika ont som det skulle göra om dom försvann?
Det känns inte så, det känns som jag gör mindre ont.

Ibland funderar jag över om jag hur jag kan göra för att hamna på sjukhuset.
Så jag ligger inne på sjukhuset ett tag, i något som kanske dödar mig.
För att få veta om du verkligen bryr dig, för att få veta om tanken på att förlora mig kan få dig att gråta.
Men sen inser jag hur korkad jag är för att tänka så.
För vad spelar det för roll om du bryr dig eller inte.

Jag klarar mig bättre utan dig... jag hoppas jag gör det i alla fall.
För nu ger du mer smärta än glädje.

Men varje dag lär jag mig mer om dig..
Okej, inte varje dag.. men då och då..
Och för en stund respekterar jag dig nästan.
Sen tänker jag
"vad spelar det förflutna för någon roll? varför bry mig om et som hände då? jag minns det inte själv. Jag borde bry mig om det jag minns"
Men det är dumt också... så jag försöker inte tänka på något än hur du är nu.


nu är den deprimerande texten slut




HEJ! hur mår du? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback