Detta fält måste fyllas i.

Eh.. vad har jag gjort idag?
kämpat mot ångest, skakat, varit med min syster, ätit middag, joggat, gått ut med Laila på promenad,
joggat med Laila, Lekt med Laila, Träffat mikka, Mikka har lekt med laila, gått till konsum, ätit,
Gått till konsum, ätit choklad, druckit cola, suttit vid datorn, sett tv, pratat med jenny i telefon, peppat att hon snart ska komma.
eh.. ja.. rökt har jag ju också gjort.
Imorgon är det skola, och NU TUSAN! jag kan det..
ångesten ska inte vinna! jag är bäsT! jag KAN! KAN KAN KAN!!
eh.. ja..... hehe..
ja, ni som läser får väl ha det bra.



p.s Jag älskar mikaela carlström.. och ber om ursäkt till henne för jag är så konstig ibland.
Kommentarer
Postat av: Mikka

Jag älskar dig med!

Aw söt! Du är inte konstig ju! Jag förstår dig x)

Och synd att du inte for till skolan, fast det gjorde inte jag heller xD

2010-11-16 @ 10:31:57
URL: http://mikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback