ASSÅ ÅH! FRÅGA FRÅGOR PÅ FRÅGESTUNDEN KANSKE?!

sara är duktig för hon har frågat.
men ni andra får faktiskt också ta och fråga!
tänker inte svara förän ett visst antal har svarat.
och jag VET hur många som läser min blogg varje dag.
så fråga då?!
http://bangbangbang.blogg.se/2010/october/fraga-mig-en-fraga-sa-svarar-jag-arligt-och-o.html#commenthar

okej.. jag kan vara lite mer förbannad men kändes inte värt.
Jag är bara arg nu, utan någon anledning... och därför kan jag ju faktiskt dampa på något.
som inte är så relevant till min ilska, men måste ju vara arg för något, kan inte bara vara arg.
så fråga...!


-------------------
nu byter jag helt ämne.
jag kan inte sova.
jag är hungrig.
Jag är trött.
Jag vill.. Åh.. ensamhet suger ibland.
jag har satt upp två nya bilder på min vägg.
jag ska komma på något nytt att rita nu..
eller ska jag kanske måla.
fast nu ska jag på toa, sedan röka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback