idag

Vaknade imorse efter inte många timmars sömn, inte många alls.
klev upp och åkte till stan för att sen ta en buss till lycksele djurpark.
somnade i ungefär en timme i bussen, när vi kom fram fikade vi sen så gick mikka och jag iväg på egen hand.
Vi vandrade i flera timmar sedan gick vi till lyckoland elelr vad det heter och kollade runt på saker och åkte rutchkana(stavas det så?)
Gick och satte oss i en fikstuga och mikka låg och sov på en bänk i en timme.
Vi mötte Jessica, Tiff och Erik i djurparken också.
Vi gick för att träffa familjen och sedan åkte jag och mikka en karusell.
sedan så skulle vi gå mot bussen och mikka, jag och simon kollade på när sälarna matades sedan satte vi oss i bussen.
Kom till ume och fick pengar till mat, bytte kläder och gick på toa.
köpte mat och satte oss på en bänk och träffade folk.
kvart över sju gick vi till hamnis och såg sedan Dirty Institution.
ärligt så är dom awesome! :D
träffad efolk och gjorde lite random saker.
orkar inte berätta allt, har hjärnsläpp..

men när jag, Hanna och Noah satt på en bänk på torget och jag lutade mig mot Hanna och hon strök min arm höll jag på att börja gråta.
Varför vet jag inte, men jag kanske behöver närhet för mycket just nu.
Men i den stunden kände jag mig så trygg..

Såg den alternativa modevisningen också.
Alla var grymt fina, och Lena var sjukt söt i klänning :)
Frida med!

Bilder från djurparken och kulturnatta kommer senare.
fast det är inte så många bilder från kulturnatta, får låna från andra personer.

nu ska jag kissa, sedna försöka sova
Kommentarer
Postat av: Hanna

Men du VAR JU exakt så trygg då. ^^ Det är inte farligt att känna, (okej, publikt är väl inte val nummer ett) men klart man får bli.. liten liksom, lite nu och då. Man får det.

2010-05-25 @ 00:47:28
URL: http://vardagsflatan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback