sommardag, mardröm, och råttor.

ligger på min trall med shorts och bh!
helt awesome.. måste bara fixa ett glas saft med isbitar..
svettas ihjäl!
ikväll så ska jag till valhalla och se någon filmgrej :)





hade världens mardröm om min älskade syster..
var så verkligt, när jag vaknade skrek jag på mamma och frågade vars ruth var..
jag sprang ut och lyfte upp henne och kramade henne..
tårarna rann..
det får aldrig, aldrig, ALDRIG bli så...
gör fortfarande ont att tänka på det..
 allt var jätte verkligt..
det läskiga var, att en sak som var med i drömmen har jag drömt om förut..
exakt likadant, men nu var det invävt i resten av drömmen....
varför?






har haft propps och Jaz ute ett tag..
propps är jätteduktig och stannar när jag ber honom eller håller sig till mig.
Jasper är inte lika duktig, han springer iväg... ojoj.. han är så liten än så länge!
Nelson och Harley joe får jag ta ut lite senare :)


Mamma gillar proppsen :D och prosper gillar henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback