snart bussen till skolan.

Jag känner mig som om jag har feber, mitt huvud snurrar och jag vet inte vars jag är.. inte alls vet jag..
eller jo.. hemma..
har hänt en sak som gör att jag och bror måste vara hemma med ruth vid 3.
vi ska vakna henne tillsammans.
Vill så gärna kunn säga grattis till Lena, och vill kunna lämna igen Saras busskort.
Och vill nog väldigt gärna släppa smärtan i foten ._.

aja, alldeles snart ska jag väl ta bussen till skolan.
tror jag iaf.
om min hjärna och kropp pallar det ._.

FÖRRESTEN!
går inte att smsa ju?! varför? kan inte smsa de personer jag faktiskt för en gångs skull BEHÖVER smsa.
ack sådant krångligt liv man ibland ska ha.


aja, nu ska jag leta upp en tröja och sedan packa ner allt och packas ner i ryggsäcken ska.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback