sitter i skolan

har gjort nationella..
gillades inte, inte kul, stressad var jag..
gick säkert skit, men hoppas på det bästa.
ritar nu, går inte som jag vill..
ritade på samma bild igår, gjorde en arm idag..
kan inte rita händer, och har ingen idé till en ansikte.
vet inte när vi får rast, och jag är hungrig.
mikka tycker det är jobbigt med nationella och jag tycker synd om henne.<3
hoppas det går bra för henne, och för alla andra som har nationella idag!
jag nyser hela tiden idag! vet inte vad det är  som gör att jag gör det, men jag stör mig på det!
hoppas vi får rast snart, blir less på att sitta helt tyst och göra allt för att inte göra ljud ifrån mig .__.
nej nu ska jag återgå till ritandet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback