neh nu blev jag sådär sad igen.

Vill ha närhet.
Vill ha lesbian-army kvällar.
Vill gråta.
Vill ha en kram.

Vill att internet ska sluta fucka.

Skolan idag, gick sen på stan och tog ut pengar och köpte corners och burn.
var utelåst i 45minuter och skyndade sen för att hämta ruth.
Trodde bestämt att hon skulle hämtas 3 som alltid.
Fick sedan utskällning av både bror och mor för att Elias skulle hämta henne -.-'

jag klarar mig inte ensam nu.. klarar det verkligen inte.
Vill ligga i någons famn, vill att någon ska hålla om mig.
Vill känna mig trygg och älskad.

ska typ handla snart, varför jag?
jo mamma har jobbat, bror lär aldrig görat.
men jag med illa stukad fotled ska gå till konsum.



äsch skiter i det här.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback