måndag,tisdag,onsdag.

kanske dags att skriva igen..
Måndagkväll och natt hos hanna ägde, färgade Fridas hår och Lena klippte mitt.
och vi spårade helt, men sjukt kul!
sov inte mycket på natten och vaknade innan mitt larm på mobilen ringde.
Jag sprang från hanna till universitetet för jag trodde jag hade brottom!
plockade upp mobilen när jag blev tvungen att stanna och andas.
mamma hade ringt, jag ringde upp henne och hon var påväg att gå till anders för att han skulle köra henne till jobbet.
jag kände känslan. "WHATAFUCK!?!?!? nu dör jag ärligt, här och nu."
och man kan ju tro att klockan sju på morgonen ska det vara svalt och skönt ute.
men NEJ det var stekande värme!
satt sedan på NUS i tio minuter innan min mor och anders kom dit.
Fick vara med på lite trista saker från början, somnade nästan.
vid två tiden fick jag se en operation, och jag kom på varför jag ville bli kirurg när jag var 11.

funderar nästan på att plugga till läkare, men det inte riktigt.
men känns grymt peppande.. men alldeles för många år i skolan.
alldeles försvårt med tanke hur svårt jag har det nu.
vid tre så fick jag sluta och åkte hem.. vad jag gjorde minns jag inte..
helt slut i hjärnan var jag iaf.

när jag skulle sova kunde jag inte somna, låg vaken från typ.. 11 till halv 4 eller 4 och försökte somna.
lyckades somna vid 4..
när mamma väckte mig mådde jag illa, riktigt illa..
rörde jag mig höll jag på spy..
stannade hemma.. (läs den andra bloggen också, elelr ja ni som har lösenord.)

vid halv6 åkte jag till stan och mötte sara klockan sex.
Max kom oh var social och vi båste såpbubblor, mamma kom, mamma gick.
Ronja, Olivia, eh några och.. Lotta? kom Lotta(?) gick..
Ronja, Olivia och en kille stannade.. Dennis kom.
det var trevligt, mycket trevligt.. Sedan kom Mikka och Fredde..
satt där ett tag.
Insåg att vi blev tvunga att åka om vi skulle bada.
sa hejdå.. Max, Mikka, Fredde, Sara och jag gick mot bussen..
Fredde skulle dra, kramade hejdå och klev på bussen.
Hem till sara hämta handuk, gick ner till nydala och badade.
gick till bussen, Max och Sara fortsatte hem till Sara.
Mikka och jag väntade på bussen.
när jag kom hem cyklade jag till konsum, åt sen hamburgekött.
sen satte jag mig här.

och nu ska jag skriva på det andra stället
Kommentarer
Postat av: sara

men hallå, den andra bloggen, FÅR MAN KIKA???

2010-05-19 @ 23:34:56
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback