liteså

ja jag var mycket kärleksfull mot mina råttor igår..
men jag råkade inse att jag har haft 11 månader med dom..
och insåg hur mycket jag älskade dom.

Drog till nydala med Fredde och Mikka för ett tag sedan.
Jag och fredde kastade ner mikka i vattnet två gånger..
sen sprang jag och mikka runt lite i vattnet och så doppade vi oss.
nu är vi hemma hos mig och jag dampar på någon randum brud på apberget som stalkar mig...
dsfhhawkjhkfhksd kan inte hon låta mig vara._.

cola nu skulle äga.
men kan inte få det..
ska prata med mor när hon kommer hem, hon kommer inte bli glad..
ska fråga om jag får sova hos Hanna imorn med Lena och Frida.
Lena bad mig, och Hanna bor ändå nära skjukhuset, det borde gå..

nej nu ska jag fråga min låtsaspappa om jag får låna pengar till en cola
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback