lite om min kväll.

Jag drog iväg till stan för att höra Millencolin :)
åkte först till snipgränd för att bli hämtad av Erik och Jenny med bil.
Mötte Petra på bussen när jag skulle till snipgränd.
någon random kille provade min hatt och den åkte nästan ner över ögonen på honom.
Var någon malmöbo som pratade med mig om att skåningar inte var trevliga och jag sa att jag har då lärt mig tvärtom och han frågade om jag kände någon där och så.
kom till stan och mötte Henke, så jag Jensan och Henke sprang runt lite överallt och lyssnade på millencolin.
lyckad höra riktigt bra, dock ingen låt jag kunde. MEN ÄNDÅ! finally har jag hört dom.
lät inte alls som dom live som dom gör på skivor dock.

gick in till stan och pratade med folk och henke drog hem efter ett tag.
Linnea sa att jag var snygg i hatt och det gjorde mig glad :)
var med Linnea, Spec,Erik, någon annan henke, joppe och jensan och bara stod och pratade och sådant.

När haddaway skulle spela gick vi ner till kajen och stod och pratade.
kommer inte ihåg varför men jag sa till Erik att jag gillade tjejer och han sa "med vem"
sedan blev det diskution och homosexuella tjejer och skaffa barn och sådant.
Linnea dyker upp från ingenstans och säger att hon inte bryr sig för jag är en underbar vän.
henke tyckte det var fränt. Erik vet jag inte.. han förvirrade mig..

sedan blev jag tvungen att ta bussen hem.
sara ville att jag skulle komma till haga, men det pallade inte min fot.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback