jag orkar inte nysa en gång till..

nyser hela tiden, dock bara i mitt rum..
kanske blir känslig mot råttorna när jag är förkyld?
klarade inte av att sitta hemma hela dagen.
Tog bussen till stan vid nio och träffad Lena och Frida. :D
tog sen bussen hem och stod och pratade med Jensan om allt och inget i ett bra tag.
har världens lust att kela med en hund.
har haft det hela dagen.. jag får snart ryck!
Något av det bästa som finns är att sova bredvid en hund <3
jag ljög i det förra jag skrev, så jag tog bort det och ändrade det.

Du är underbar och jag saknar dig <3 :')


---------------------------------------------------------


"Just like twins, so in sync"
Jag och tvillingen i ett nötskal xD <3
Ska ju förresten snart åka ner till henne! om bara en ungefärlig månad!
då får jag hund,råttor och kanin för en vecka! :D:D

---------------------------------------------------------


imorn blir det myskväll med The Lesbian army minus jenny. (Lena, Hanna och frida säger så, det smittar.)
undrar vad the family skulle säga om dom visste. .____.
mår inte bra över det faktiskt, mår inte bra över.. eh.. ja..
ska fixa en blogg.. som är rätt så privat, som bara vissa får läsa..
ska göra det nu, så jag kan fixa lösen till den.
och så får ni fråga om lösenordet.



hare tills vidare

Kommentarer
Postat av: Olafelina

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2010-12-19 @ 17:33:09
URL: http://olafelina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback