ich will es jetzt und nicht irgendwann

Jag vill det nu och inte någon gång.. - true, so true.

duktigt att jag blandar tre språk inom en minut.
nu hällde ruth ut chips över hela mitt golv, så nu måste jag fixa det -_-'
fixat..
och det är gulligt sött när min 17½åriga vän sitter och ser alfons åberg med min två år gamla lillasyster.
särskilt när dom skrattar åt det också.



oj vilka minnen jag fick från när jag jobbade med musikalen.
ojoj vad jag saknar att jobba bakom scenen på en musikal!

sitter och kollar massa gamla låtar från när jag var liten.
helt galen känner jag mig.



lycksele djurpark, och mamma har LOVAT att vi är tillbaka i umeå i tid till att jag ska se Dirty Institution!
bäst för henne annars kommer jag faktiskt lifta med någon så att jag tar mig hem i tid!

praktiken idag ägde.
åkte hem till henke efter det och hälsade på tabasco, Atlas och Peppis!
så härligt att känna hästlukt igen, och mysig med hundar.
drog och badade, fast varken mikka jag eller ella badade, men henke gjorde.
sen gick jag och mikka till stan.
sen hem.
Sedan promenad med mikka och nell till konsum
Kommentarer
Postat av: mikka

Haha men jag gillar Alfons :$

2010-05-22 @ 03:13:35
URL: http://mikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback