i miss you to much.

känns som att idag inte är en bra dag..
okej, idag gillar jag hur jag ser ut..
men jag har så ont i min tumme att jag vill lägga mig ner och gråta.
min rygg svider.. hur nu det går till vet jag inte.
är trött och har bara lust att krypa ner i min mjuka säng med mitt stora täcke, krama tiger och mysa ner mig bland kuddarna med musik och råttorna springades lösa i rummet.

men, slutar halv 12.. antar att jag måste äta då.. men jag vet inte..
åker hem direkt efter det tror jag, städa måste jag också göra..
men jag orkar inte.. jo jag måste faktiskt..
måste städa råttbur, men det kan jag nog göra imorn.... vänta vad var det som skulle hända imorn?
det var NÅGOT speciellt... ja visserligen blir min syster 2.. men det var något jag skulle göra....

och grattis till farmor som blir 62<3

funderar på om mor kan låta mig dra till camilla i helgen..
och om camilla vill det.
JUSTE nu minns jag vad jag skulle göra imorn! heheheheh
nej nu ska jag ta 5 minuters rast innan vi börjar xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback